Då var det måndag igen...

Japp, då var det måndag igen, är dock hemma i dag mår inte riktigt hundra, urinvägsinfektionen vägrar ge med sig och det betyder sömn=0. Så idag blir det att ligga i sängen och piggna till, hoppas bara det blir bättre under dagen, orkar inte med det här längre...

Annars så fick jag mig en tripp till Lycksele i går, jag följde med Niclas som skulle hämte den "glömda" bilen, väl i lse så inser Niclas att han glömt bilnyckeln så jag fick så lov att sitta hos Malin och prata skit, men det är alltid lika trevligt. Sedan så kom Sofia och bjöd på tårta inte helt fel det heller. När Niclas väl fått dit bilnyckeln så åkte vi hemåt, riktigt trevligt att få sig en pratstund med "Lillebror". Men jag säger då det, tänk efter nästa gång du lämnar bilen. Hahaa.. Och Niclas lär få höra det här om bilnyckeln ett tag.

Utöver det här så är det sista dagarna på praktiken, vill inte lämna barnen de ha blivit en del av mig. Idag när jag ändå är hemma ska jag försöka skriva färdigt lite på mina dokumentationer. hoppas på att iaf få bort en då är det mindre att göra till veckan. :)

Dags att ta sig ur sängen och se om man får i sig nå frukost, förmodligen lär det bli tranbärsjuice. är lite smått less ¨på det faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0