Helgen..

Min helg har vart alldeles underbar, onsdagskvällen var perfekt. trevligt folk & bra stämning.

Torsdagen så steg jag upp tog en promenad och jag mådde otroligt bra, men sedan på eftermiddagen fick jag magsmärtor till tusen så jag lade mig och där låg jag, jo jag gick upp och åt middag sedan så låg jag, och jag låg stor del av fredagen oxå. sovsov och sov, skönt att få vila upp sig. Erik var väl inte lika nöjd, jag hade ju lovat att jag skulle hjälpa till med bilen.

Fredag kväll började jag vakna till liv, så det blev ett glas rött och Så ska det låta.

I dag är det lördag, jag har hunnit göra lite ärenden, gå en promenad och nu ligger jag här och läser, jag är nästan klar med lite planerings arbete, så nu inväntar jag gubben och sedan så får vi se vad som händer. förmodligen vila lite, ska på 50års kalas i kväll sedan så blir det att dra sig vidare till gargnäs. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0