Måndag igen.

Jaa, och jag hoppas att denna vecka går lika fort som förra veckan. Jag tycker inte om särbo livet. Jag hatar söndagar igen, eftersom det är dagen Erik åker tillbaks till stan. Men samtidigt som jag ser det ljusa i det hela. Vi kommer att uppskatta varandra mer efter tiden i från varandra.

Hur har helgen vart då?
Inte så vidare, jag har har vart trött och hängig, hostig och snorig. Plötsligt så tappade jag taget och föll, ett plattfall på backen, kändes som det var minst 10meters fallhöjd. Men allt verkar ha ordnat till sig nu. Sedan så har jag världens bästa vän, hon som alltid finns där när man behöver gråta ut och bara behöver en kram. Och hon kom som en räddande ängel i lördags kväll. Vad gjorde jag utan Jenny!?

Fick besök från lycksele på lördag så det bev att surra med Malin och grejja på och nu ser jag bara fram emot den 30maj, för då skulle vi visst ut på nya äventyr. :) Thihi....

Dags att platta håret och kolla mailen innan jag ska åka iväg på jobbet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0