Ny människa..

Ja jag känner mig verkligen som en ny människa, har vart och fixat ryggen nu så nu hoppas jag att den tänker fungera ett tag till. :) Han tyckte även att jag skulle få mig lite massage, så Rebecca kom hem.. :)

Känns så skönt att jag äntligen har kommit igång med träningen så i kväll blir det löpbandet och step maskinen igen. Innan detta så hoppas jag att jag skall försöka hinna förbi på jobbet och få mig nå schema för sommaren.

Nu ska jag rengöra mitt exem eller vad det nu kan vara, inte så snyggt att ha en stor fläck på ögat, men vad gör man!? Sedan så blir det att skjutsa Eriks mormor på byn och sedan upp på gungan och göra lite nytta. Idag skall jag ha en av mina aktiviteter, ska bli roligt och se hur det går. På torsdag skall jag ha en "samling" och någon av de andra fröknarna skall få filma så jag kan analysera mig själv, intredsant men lite hemskt, jag är inte den som gillar att vara med på film, Shit...

Dags att sätta fart. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0