Och så var helgen över..

Jaa och så skönt det var..

Fredagen blev en hektiskdag, kl 18 kom jag på att jag skulle ha lämnat in en uppgift innan kl 16, shit. hade allt i blocket, men jag skulle ju renskriva det och ojoj.. det blev en racer uppgift, men blev dock nöjd med den iaf. Sedan blev det att prata av sig med Jenny lite, välbehövligt. Rätt som det är så ringer mamma och säger att jag och Erik hade besök i forsvik så jag slet med mig Jenny och Erik och åkte ner till Henke och Susanne.. trevligt. :)

Lördag så blev det en vilodag, tills jag fick ett ryck och for i väg och sprang 3km på löpbandet. (tyckte att det var mer ekonomiskt än att springa 4,5km för 150kr på stenselerunt.) Sedan bar det i väg hem duscha, fixa och grejja innan det var dags för galej. :) Trevligt värre, god mat, bra folk, god dricka.. kan det bli bättre!? - Nae..

Patriks komentar lever jag på än i dag. :)

Söndagmorgon så hör och häpna. jag är 20 snart 21 år och gick och lade mig i mammas säng och beklagade mig över huvuvärk och näsblodet. (nae jag slogs inte på lördagen...) Sedan så när hon slutade tycka synd om mig så gick jag ut till mitt rum igen och väckte erik så han skulle tycka synd om mig, men se där somnade jag och sov till kl 14. Opsi.. Söndagen bestod annars av en hemsk magkänsla och film tittande. När Erik då åkt till umeå så for jag hem till emelies säng och där bänkade vi oss för att se en film.. Scary..

och som pricken över i:et så var jag så uppskrämd när jag kom hem så jag STÖP i trappen, benen är nu blåa och fina, den är inte rolig denna trappa. :(

Nae, usch vad jag babblar.. nu ska jag gå upp till dukat bord, bäst att njuta nu när det bara är 1½v kvar innan jag åker hem och där får jag minsan inte maten severad.. :(


Kommentarer
Postat av: Erika

Tack :) Det känns rätt bra måste jag säga, det är ju bättre än ingenting!

Hur är det med dig? Kramar!

2008-05-19 @ 17:26:13
URL: http://stordocka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0