Plugg, plugg och åter plugg..

Jaa, jag pluggar som ett tok..
men nu blire ett break och det är dags att he iväg sig på löpbandet och avverka några kilometer. :)
Sedan blire hem, hopp i duschen och ännu mera plugg..

Fick frågan om jag skulle till umeå i helgen, skulle vara skönt att komma hem.. måste bara kolla med svärmor och svärfar vart dem ska sova. för ska de bo hos oss då stannar jag hemma. Inget illa menat mot dem utan det är bara så att de ska slippa sova på madrasser och att vi ska ha det trångt. :)

Nae faan nu är min privat chafför här.. :)

Kommentarer
Postat av: Stannapanna

Åh ska dut Ume kan du väl höra av dig i alla fall ;-) Om du har lust att ta en fripassagerare vill säga...

2008-05-19 @ 20:16:06
URL: http://ludvigssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0