Varför Varför...!?

bort prioterad... Hmpf....

Dags att lägga det här på hyllan!? förmodligen...



Förövrigt så är det bara en hemsk natt kvar.. sedan är vi återförenade jag och min andra hälft. Så skönt att få komma ner till umeå och bara vara.. Kommer helt klart att sakna Emelies bus och för att inte glöma Niclas. Två personer som helt klart gjort min vistelse här VÄRD! Fast dom bästa måste jag nog erkänna var barnen på Gungan.

Sedan så ska jag väl även säga att mamma och pappa också tillhör de bästa, tack vare dem så har jag haft tak över huvudet och fått mat i magen.. dom är underbara...

Men nu ska jag äntligen få komma hem till den bästa av de bästa.. Min älskade sambo, som förövrigt fyllde år i går... :) 25år, tycker att han börjar vara gammal nu.. Haha..

Dags att hoppa i duschen efter 2,5km.. inte så långt men inte så smart att fara ut i denna värme utan astma grej...

Kommentarer
Postat av: emelie

we did it! :D

2008-05-29 @ 17:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0