Försvunnen Kärlek...

i går kväll när jag kom hem så kom jag på att min kärlek/liv (läs: kalender) var borta, hur skulle jag nu veta när jag började på morgonen? hur skulle jag nu kunna skriva klart min rapport om jag inte hade alla anteckningar? hur skulle jag nu veta vilken dag det är? hur skulle jag nu veta när jag ska gå på toa (ja, ungefär så viktig är den för mig.)? 

Jag har haft smått panik över detta hela dagen, jag har sökt på skolan, jag har typ vänt upp och ner på alla möjliga ställen. men den finns inte någonstanns.. SHIT!!!

När jag pratade med emelie i kväll så fick jag en snilleblixt, just ja... jag sprand ut i bilen och där låg den, fast jag förstår att jag inte hittat den, för den är svart och låg på ett svart undelag och ett otroligt konstigt ställe.. Men nu är den tillbaks i mina händer och jag tänker inte släppa den igen, för då rasar mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jodå allt är bara fint nu!

våra hundar har varit borta men nu är dom tillbaka igen så nu kan man pusta ut!



Hur är allt i ume då? Det går bra i skolan?

2008-11-24 @ 19:10:06
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0