Gossip dagen..

Jajjemen, idag var det tisdag och dagen jag brukar se gossip. Kom hem med världens huvudvärk och var helt slut på hade sett fram emot det här hela dagen men när jag väl skulle ta ne avsnittet så fanns det inget och då visade det sig att det kommer inte förens nästa tisdag. då blev jag sur och lade mig och sov i ca 90minuter. (det låter mycket mindre om man säger det i minuter än i timmar..)  Annars så har M o M vart här och fikat, fick mina oriflame saker. så nu har jag suttit och luktat på mina gosaker.

Har förövrigt skrivit klart tema arbetsrapporten. WIIIIHHHOOOO.... eller jag har kvar utvärderingen av denna vecka sen är jag helt klar.. Så nu är det bara en rapport kvar och den kör jag igång med nästa vecka.

Nu ska jag hoppa i sängen så jag inte gäspar så mycket i morgon, tycker att det är så pinsamt när man gäspar på "jobbet"...


Får inte glöma bort att berätta att idag fick jag veta hur min bedömning kommer att se ut, och jag ska inte klaga. Men då kommer den här prestationsångesten fram så nu går min hjärna på högvarv.. är jag verkligen värt det här? har jag verkligen gjort mig förtjänt av detta? och vad har jag i såna fall gjort för att förtjäna det här?

När min LLUare motiverade allt idag så kändes det hur bra som helst men nu vet jag inte vad jag ska säga, räcker det med ett TACK när jag fått så fina omdömen?

Jag får nog sova på saken och sedan fråga i morgon igen så att jag ser att jag fattat det här rätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0