Häcken full...

OJA...

Har en hel del att göra i kväll och resten av veckan också för den delen, men som alltid annars så vet jag inte riktigt vart jag ska börja. Men det är bara att ta tjuren vid hornen och sätta igång, ska nog börja med att skriva mitt syfte med tema arbetet.

Idag har vi åkt skridskor med förskoleklass och jag konstaterade att om de ringer från stjärnor på is eller storumans A-lag ställer jag upp direkt. Haha, jag fick mig ett gott skratt kan jag lova. Barnen skrattade gott åt min lilla vurpa där på plan, men den bjuder jag på.

Nej, nu ska jag se klart på America´s funniest homevideos.

Kommentarer
Postat av: Lina

Gu sä skönt o höra att de inte är bara jag som "skämt" ut mig idag;) hörde allt talas om din "lilla vurpa" gissar att de är ngr som även hört om min;) Kramizzz.....

2008-11-11 @ 17:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0