HockeyHockeyHockey...

Ni var den bokad.. 6december så åker vi till Skellefteå för att se hockey, kommer nog att vara ett jäkla liv i bilen både på dit och hemvägen, för det är Skellefteå vs Modo.. (Det värsta är att det är jag och 4 skellefteå fans som åker. känner mig rätt ensam, men jag ska tänka på Rebecca då kanske jag känner mig mindre ensam.)

I kväll så har jag och mamma vart på en liten prommis och sedan så satt vi hos mormor och surrade en stund. Annars har vi bara spelat Betapet (alfapet) hela kvällen, ett litet uppehåll när jag har scrappat. :)



Detta varslet gör mig tokig, jag kan inte sova.
Jag orkar inte med det, nu när jag förhoppningsvis är frisk så är det bara att börja fokusera på nästa tråkighet. SUCK!!!!!

jag vill inte se på tv eller läsa tidningen längre, jag orkar inte höra allt 1000gånger per dag. och sedan så är då inte ens allt sant. Tidningen säger en sak och Erik kommer hem och säger att de säger en annan sak på jobbet... Så neeej, tro inte på tidningen....

Nu ska jag fika lite innan det är dags att sova...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jamen du och din mamma verkar ju knabbas hela tiden ;P

2008-11-04 @ 15:10:21
URL: http://mortzell.blogg.se/
Postat av: Rebecca

gnabbas

2008-11-04 @ 15:10:47
URL: http://mortzell.blogg.se/
Postat av: Dilan

Hej Hej <33

Vad gör du?



PUSS

/ www.mramin.blogg.se

2008-11-04 @ 15:16:29
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0