i ´ll stand by you...

Hörde den låten i kväll och den är så grymt bra! hörde några gamla godingar.. Var tvungen att leta åt en massa låtar så nu sitter jag här, jag njuter och drömmermig bort till drömmarnas land. :)

Kvällen har bestått av att plocka ihop allt, det känns så skönt att detta är över nu. Fast som sagt så tror jag inte att mina ögon kommer att vara torra när jag lämnar praktiken, mitt hjärta kommer att svida. det är helt ofattbart att man kan skapa en sådan relation till barnen på bara 4veckor.

Efter att ha gjort det mesta här hemma så åkte jag upp till storuman och umgicks med Johan men det dröjde inte lång tid innan han hade övergett jag och Isak så vi surrade på och löste lite världsproblem. skönt att prata med någon som har samma åsik som en själv. :)

Nu väntar sängen, måste upp extra tidigt i morgon eftersom jag ska göra i ordning go fikat som jag ska bjussa barnen på. :)


I morgon får jag komma hem till MITT eget, eller ja det är ju VÅRAT.... :)
Me like....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0