I´m so happy...

Jag kan börja med att skriva att jag blir så besviken på mig själv, varför ska jag alltid ha såna höga kvar på mig själv?

om jag tar dagen som exempel.
När jag kommer hem så var jag riktigt nöjd med min insats under dagen, men ju mer jag tänker ju mer kommer jag på att kunnat göra bättre och då sjunker mitt självförtroende och jag känner mig misslyckad. nog för att jag innerst inne vet att jag gjorde mitt bästa och att det gick bra så kan jag nog aldrig bli riktigt nöjd. varför kan jag aldrig få vara stolt över mig själv?

Men då blir jag så fruktansvärt glad när jag ser vilka kommentarer jag fått, de fick mig att sträcka på ryggen och klappa mig själv på axeln. Jag måste verkligen bli bättre på att uppskatta mitt eget arbete. kanske borde jag jobba på mitt självförtroende!?

Nej nu blir det sängen nästa....




Jag saknar min älskling!
Men snart är det fredag.... :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Å, tack snäll! Vad söt du är :)



Du måste verkligen börja tro på dig själv mer vännen för du är så himla duktig! Jag saknar verkligen dig ska du veta. Under gymnasiet mådde jag som bäst när jag umgicks som mest med dig. Jag är verkligen ledsen över att vi tappat kontakten så mycket som vi gjort.. =/



Kram

2008-11-19 @ 12:21:46
URL: http://stordocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0