Myys...

Så mysigt det är att sitta här i det halvmörka huset, men datorn i knä och en kopp varm choklad i ena handen. Ivanliga fall hade jag nog velat krypa ner i sängen i igen och fortsätta sova men idag känner jag mig faktiskt pigg och glad. Jag trivs som fisken i vattnet på VFUn. Just nu känns det faktisk som om jag hellre vill jobba i förskoleklass än på förskolan, men det kommer kanske att hinna ändras. Det är som med allt annat det finns en fram och bak sida, sedan så får man väl se vart man får något jobb.

Nae, nu måste jag dola på lite om jag ska hinna upp till storuman innan 7.15.. :)


Ikväll kommer Prinsen i mitt liv hem....

Tror även att jag kommer att få hem en vän att umgås med fram tills dess att prinsen kommer hem. :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Japps han är fin som bara den! Golfen alltså..;P

2008-11-06 @ 10:51:23
URL: http://mortzell.blogg.se/
Postat av: Mamma

Om Erik är en prins är du då kanske en prinsessa?

Då borde ju jag vara drottning men det kan jag omöjligt vara för en drottning har en hel stab med tjänstefolk å de har då inte jag, jo en hel stab med folk har jag som sitter runt bordet och väntar på att bli serverade mat :)

2008-11-06 @ 16:11:46
Postat av: Emma

Jasså du mamma, tur att jag inte åt hemma i dag då eftersom det verka ha vart så många här. :D Haha...

2008-11-06 @ 21:41:12
URL: http://peersson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja du skulle bara sett hur många som satt runt bordet och väntade på maten, oj oj oj men tur att du inte åt hemma för det var rödspätta till middag och det gillar ju inte du. Puss

2008-11-06 @ 22:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0