Ny vecka med nya möjligheter

Ja och vad ska jag sysselsätta mig med i veckan då?

I morgon blir det en pirrig dag, min handledare kommer hit från umeå och ska observera mig och sedan sitta och prata om praktiken. Shit, jag avskyr sånt här.. Så i morgon kväll blir det att fira min överlevnad med att se Gossip och Scrappa hela långa kvällen. Sen så vet jag faktiskt inge mera som händer. Eller jo jag ska försöka ta mig på scrappen på torsdagkväll, hoppas bara att någon vill följa mig.

På fredag när jag slutar så blir det att åka till Emelie och stuva in jäntsnyta in i bilen och bege oss iväg till umeå, tror att vi kommer att få en riktigt trevlig helg. och vet ni vad? det ska bli SÅÅÅÅÅ skönt att komma hem, hem till Erik.

Nu är det bäst att jag går och lägger i ordning allt jag ska ha med mig i morgon, vill inte glöma något hemma nu när jag ska visa upp mina kunskaper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0