Pjuhh...

Dagen har bestått av stress hit och stress dit, Magen/såret värket så att jag håller på att kräkas.

Jag har hållit igång sen före 6 i morse och knappt suttit ner förutom i bilen påväg hem då jag fick kämpa med att hålla upp ögonen eftersom att jag skulle försöka hålla oss på vägen.

Jag har med hjälp av bästa mamma och bästa svärmor fått upp julgardiner, julstjärnor, stakar och allt annat pynt nu... :) Nu så har jag då just satt mig ner för att försöka koppla av lite och njuta av lugnet, men det är så mkt jag skulle ha gjort men det får faktiskt vänta, mitt sår värker och jag tror att kroppen håller på att säga att det är sängdags nu.

Oj, nu håller ögonen på att ramla ihop, vilken tur att jag redan ligger i sängen jag kan alltså somna påplats. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0