Prestationsångest..

Jag har kommit fram till att jag måste ha någon slags form av prestationsångest. Jag kan verkligen analysera sönder mig själv och min vardag, måste verkligen jobba på detta.

Ikväll har jag verkligen inte gjort så mycket, surrat med J o A som vart på besök och nu så borde jag köra i gång med lite uppgifter, försöka planera morgondagen. Denna vecka har jag mina självständiga dagar och jag har några luckor för i morgon så jag måste verkligen fixa detta i kväll.



Vissa saker blir man inte ens förvånad över att man hör, men ja det pratas vitt och brett över allt. Inget man kan göra åt. Men ibland kan man få sig ett gott skratt men dock på sin egen bekostnad.  :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tur att man kan skratta åt saken iallafall. Skulledu till Umeå i helgen?

2008-11-21 @ 10:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0