Slö, Slöare, Emma...

Jag är så slö, vet inte vad det beror på sover som en stock på nätterna och rätt många timmar så jag borde egentligen inte gnälla.

Min handledare var och hälsade på idag och det gick SUPER bra, men det skulle inte gå så bra om jag inte hade såna SUPER barn. jag är hel nöjd. Men jag kan lova att jag var fruktansvärt nervös innan hon kom, Shit vad hjärtat bultade. :)


Nu blir det gossip girl och sedan blir det lite plugg, gjorde bort en heldel redan när jag kom hem men måste nog försöka skriva lite mera i kväll.. :)

Kommentarer
Postat av: stannapanna

Jag sa ju det Emma - du är ju jättebra , klart att det där går bra ! Roligt !Sen kan det vara lite bra attt vara nervis då gör man ju sitt bästa ...

2008-11-18 @ 17:27:21
URL: http://ludvigssons.blogg.se/
Postat av: Dicey

Vad du är duktig min vän! :)

2008-11-18 @ 17:32:32
Postat av: Lina

Som vanligt klarar du allt;)

2008-11-18 @ 20:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0