Tänka sig..

Tänka sig vad man kan vara effektiv om man bara vill och är fokuserad på det man ska göra. Allt har flytit på i kväll och när jag då sitter och skriver som bäst så tittar jag på klockan och tänker ohej vad tiden gått fort och jag är snart klar, bara en fråga kvar. VIPS! så var bara all koncentration som bort blåst och nu hitta jag den inte igen. Så nu sitter jag här och trampar på samma ställe, men jag ska skicka in denna uppg. i kväll för då kan jag leva i nuet. för då har jag lyckats göra bort alla uppgifter som jag missat. :)

Nejnej, nu ska jag göra klart detta sedan så blir det dusch och sängen som gäller. :)



Kommentarer
Postat av: Lina

Fin du är....

2008-11-12 @ 21:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0