11 timmars sömn

Oja, och det var riktigt skönt  kan jag lova.

Känner mig utvilad occh det lär behövas nu när Mamma och hennes syster ska komma hit. Pratade just med dem och de lät som om de skulle åka snart.. De skulle hinna in en sväng på dollar och se om de hittade min tallrik där. :P

Eftersom jag inte åkte på skolan i går så måste jag åka dit idag, suck. men ett ont måste...



Att ett sms kan göra så ont, vet inte om jag har fattat det rätt men det känns som om jag inte ens blev förvånad. Sedan så är det väl bådas fel att det har blivit så här, men även om allt har vart skit så har jag aldrig gett upp hoppet... Jag hoppas då iaf att det här ska gå att lösa...

"I hope that you will see how much you mean to me
I don't understand why you have gone"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0