Fredag och snart är det helg.

Japp, idag har jag en kort dag, går mellan 10.30-13. så skönt. Carro skulle visst följa med mig hem efter skolan, trvligt med lite surr.

¨Vad händer ihelgen då?
I kväll ska vi bara mysa, middag på garaget sedan så blir det bio (Patrik 1,5 jag fick välja.) Sedan lär jag vara däckad så då blir det hem och sedan njuta av våran underbart sköna soffa.

I morgon så blir det att städa till mer i garderoberna och försöka städa lite här hemma. Men prio ett är att få på vinterdäcken på lillskrutten min.

Söndag så blir det att försöka läsaläsaläsa och åter läsa innan mammsen kommer, måste försöka läsa in nästa veckas litteratur eftersom jag inte vet när jag orkar läsa igen. Måste även försöka packa en väska till mamma som hon kan ta med sig på sjukhuset så jag får den när jag kommer på avdelningen. Ska försöka höra om jag kan ha datorn där, för jag har grymt många filmer som jag inte har sett. Detta är väl ett perfekt tillfälle att försöka se en massa film utan att behöva tänka på en massa skola och jobb, för jag blir sjukskriven.

Nejnej, nu blir det frukost och sedan blir det att göra sig i ordning innan det är dag för skolan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0