G 51

Så heter tydligen avdelningen jag ligger på, sal 4.

Jag är jätte trött och vill bara sova men det går inte, tankarna är för stora och för många, åker ner på operation kring 10.30 tiden. Mamma och Moster for just här i från, de skulle komma tillbaks när jag vaknat till och kommit tillbaks på avd. igen.

verkar ha två fina sköterskor iaf. men en jäkligt obekväm säng. :S och en jädrigt hungrig mage, och här ska jag ligga på tom mage fram till 10.30. Suck!



Vilken tur att skolan ligger så nära att jag kan surfa på deras nätverk. :)

Kommentarer
Postat av: Monamona

Tänker på dig gumman! Stora kramar från mig

2008-10-13 @ 09:21:01
Postat av: emelie

skönt att veta att gick bra trots allt! Jag tänker på dig hela tiden! pussen och tusen jätte kramar som kramar om dig när du vill! <3

2008-10-13 @ 18:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0