Helgen..

Har haft en riktigt skön helg, har inte gjort så mkt.

Fredag kväll så umgick jag med Peter och Larssan, innan jag fick mig en åktur i gamm audin. :) Lördag så blev det middag hos Eriks Mormor och hela hans familj, mysigt. Sedan begav Erik sig på fest och skulle ta sig hem helt själv eftersom jag inte mådde allt för bra. Jo tjena halv 1 så ringer han och har ingen som skjutsar hem han. Så han kommer att få bju igen.



Magen läker och ser kanon bra ut. Har inte behövt åka upp på sjukan idag heller så bara det känns som en frihet. Men i morgon ska jag upp och ta nya prover och grejs. Lite fränt är det att min läkare fyller 78år i morgon. :) Pension vad är det!?



Sandra så skoj att du har hittat hit.  Hälsa alla så mycket och ge Alva och Sebastian en kram från mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0