Kursavslut.

Jajjemen, nu var denna utbildning slut och jag känner mig faktiskt mkt klokare nu. :) Idag har vi pratat om konflikter och arbetsmiljön. riktigt intresant det där.

I kväll så SKA jag bli klar med tenta C inte så mkt kvar nu men det är ändå en hel del kvar. Måste försöka skriva tenta B i helgen då.. känns inte riktigt som jag var sugen på det men jag måste ju.


Dagen har annars bestått av en sjuk smärta i buken, ja på samma ställe som sist. Då åkte jag till Lycksele för att min läkare som utförde operationen i sommras skulle få undersöka. hon hittade inget och nu tänker  jag inte åka 26mil för att få veta ingenting, så har jag samma smärt i morgon så ska jag ringa på VC och säga att jag måste träffa någon NU... Jag kommer inte att orka med skolan annars, och det är lika bra att ta tag i det där nu innan det går längre och deffinitift innan jag ska åka hem till storuman i 5 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0