Måndag morgon

Och jag är ovanligt pigg, eller pigg och pigg. Kroppen känns helt OK, men näsan och halsen tjörvar men förhoppningsvis är det bara en morgon kråka.

Helgen uppe i fjälls har vart helt underbar, jag mår verkligen hur bra som helst när jag få vaara i fjälls. Enda problemet i helgen var min jäkla buk som vägrar att ge sig, har lovat S att jag ska ringa på VC idag, för min mage håller på att ta stryk av alla värktabletter jag äter.

Och nu var jag utan parkeringsplats så jag måste gå en evighet innan jag kommer till bilen, för av någon underlig anedning så är det fullt på våran besöksparkering.Och det där gör mig så sjukt arg, för jag vet att av  dom som står på besöksparkeringen är det mer än 50% som har ett garage, men verkar vara för lata för att använda det. Detta gör mig vansinnig.



Nu är det dags att fiak frukost och sedan bege sig i väg så inte lilla C måste vänta på mig. :P

Kommentarer
Postat av: Lina

Saknar dig redan,, blir nog lätt lyrisk o euforisk men alltså så bra dgr vi hade är de länge sen jag haft,, sitter på plats nu profesionell o full med kunskap,, plockat bort både de ena o andra efter jag insett att de varit fel, vad jag menar lär du bli varse,, Ha en underbar dag goding;)

2008-10-06 @ 10:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0