Myskväll..

Hade så mysigt i går kväll, åt en riktigt god middag på garaget´s BBQ. När vi var som mest mätta for vi på Hemmakväll och köpte godis, jätte mycket godis blev det. Efteråt blev det bio, den var riktigt bra jag fick mig ett och annat gott skratt. :)

Idag så ska jag åka upp på skolan, och sedan så ska älsk byta däck på min bil (jämnställtsamhälle, jag vet. Men jag bruka faktiskt göra sånt själv är bara det att jag får så ont i buken att stå på knä och böja mig konstigt så i år få han faktiskt göra det åt mig). Sedan så får vi se om vi ska ta svängen förbi sävar sen i kväll. :)

Nej, Nej det här går inte.. dags att städa!? Mamma och Moster Marianne kommer ju i morgon. Så skoj att moster ska stanna här en natt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0