Ny opererad..

Japp, och operationen gick väl inte riktigt så bra som jag hade hoppats på. de fick öppna hela buken, och det var inte riktigt bra där inne, de hittade en till cysta när de väl öppnat upp.

Just nu mår jag prima och det känns som om jag skulle kunna springa ett maratonlopp. men det beror nog på alla roliga sprutor jag fått. men värken kommer väl tillbaks kan jag tro...

blir kvar här på sjukhuset tills på onsdag iaf så deet blir inge skola för mig i veckan. :(



Mina vänner är de bästa... :)
Utan er skulle jag aldrig klara mig...

Kommentarer
Postat av: Dicey

Näe Emma! d ä du som är bäst! :) kram på dig å hoppas du får sova gott <3 nu ska jag hoppa i säng!

2008-10-13 @ 21:48:30
Postat av: Lina

Hej lilla du:)

Tänker på dig

Kram Kram....

2008-10-14 @ 09:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0