Resultat....

Jajjemen, det gav resultat i dag. en 16-taggare... Synd att jag inte var hemma och fick vara med, men iof. hade jag vart hemma så hade jag aldrig kunnat vara med.



Ojoj, vilken fest jag har vart på, riktigt roligt att sitta där nykter och skratta åt alla andra. Kvällens bästa var helt klart när jag och Emelie satt i soffan och surrade på, de andra var i köket och höll på med något. Och in i vardagsrummet kom david med en välda fart och shakade gärnet, han måste ha trott att han var helt själv. :P Haha, ojoj jag  skrattade så mycket att jag höll på att dö..

Under middagen så fick jag ett så fint sms att mina tårar bara rann... :) Det är det som kallas Vänskap.

Nu tänker jag åka och hämta hem pojken min så att jag har någon som tänker värma mig i natt. :)




Du vet vart jag står och jag kommer alltid att finnas här för dig min vän. :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Emma Peeeee, du har blivit utmanad!

2008-10-20 @ 14:31:30
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0