She´s gone...

Ja nu hade mamma åkt hem, det blev tråkigt och tomt. Fast iof så har jag legat på soffan och sovit sedan hon åkte, har nyss vaknat.

Jag är så mycket tabletter att jag är trött konstant, Erik skrattar och tycker att jag ska ha en draglåda som alla pensionärer ha. (det är nog inte bara dom som ha det och det är nog inte alla heller. ) Men hursom så är jag nu uppe i 12tabl./dag. känns inte riktigt så bra, den som gnäller mest är min mage. Ska försöka att dra ne så fort jag kan, men med den värk jag har idag så är det bara att knapra och se glad ut. :)

Måste nog åka på affären och köpa fil, så att min mage överlever ett par dagar till. :)



I morgon ska jag och toyan börja frakta oss hem mot storuman, jag har lite panik. vad ska jag packa? hur ska jag kunna köra bil? har kommit fram till att det behövs en filt eller en tunn kudde att lägga över såret så att bältet inte skaver.

Jag kommer inte att köra hela vägen hem eftersom det skulle jag aldrig orka, så det blir att köra till lycksele i morgon, där ska jag bo hos bästa Emelie som ska få pyssla om mig i helgen. på lördag vankas det partaj, och NEJ. jag ska INTE UT.. på dagen ska jag vara hemma hos födelsedagsbarnet och äta tårta, sedan så blir det att äta middag tillsammans med hela gänget, och vi är många. Sedan så blir det hotellet för alla, men jag och Emelie ska nog hem och krypa ihop i soffan och se en film. :) 
Sedan så åker jag från lycksele till storuman på söndag dag någon gång.

Sedan så får jag avgöra hur jag gör på måndag morgon. om jag beger mig iväg på VFU´n och ser hur länge jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu är jag hemma och ska vila upp mig :)

Här luktar det iaf gott så de så lilla pruttgumman

2008-10-16 @ 16:09:23
Postat av: Hanna

Ja det får du! Krya på dig oxå, kram

2008-10-16 @ 19:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0