Tidsfördriv.

"Fem gånger fem" heter den här utmaningen! Alla som läser de här måste skriva in sin egna "Fem gånger Fem" lista i sin blogg. Berätta sedan när den är färdig så att man kan snoka igenom den.

Fem saker i min frys :
Mormors köttbullar, bullar, En massa olika bär, baby morötter, Glass

Fem saker i min garderob :
Jeans, en ny ullkappa, ett par nya stövlar, underkläder så klart, och en massa tunikor.

Fem saker i min väska :
Böcker, vattenflaska, en kalender, min börs, och så klart försvarets hudsalva.

Fem saker i min bil :
CD-skivor, solglasögon, en ratt, en gaspedal och alldeles för lite soppa.

Fem saker i mitt badrumsskåp :
Tandborsten, ansiktskräm, topz, body lotion, hårspray..


Kommentarer
Postat av: Lina

Kika in min blogg :-)

2008-10-08 @ 14:53:12
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0