Utmanad

Av båda Lina och Kusinen

Reglerna är följande:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. (check).
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag är en väldigt envis person som sällan ger upp i första taget.

2. Jag älskar allt vad godis heter, men bäst av allt är choklad.

3.Jag älskar att läsa böcker, men nu när man är student så orkar man inte läsa nå andra böcker än kurslitteraturen.
 
4. Sedan barnsben har jag drömt om att få jobba på "dagis", och här sitter jag nu och har bara 2år kvar på min utbildning.
5. Jag är extremt nålrädd, jag svimmar ofta om de ska sticka mig i armen. (ni kan ju själva tänka er hur många gånger det har blivit på sista tiden. :P..)

6.  Jag är jätte mörkrädd, och klarar knappt av att sova själv hemma i lägenheten. Får panik så fort jag vet att jag är ensam hemma och det är mörkt ute.

7. Jag är väldigt Mamma och Pappa kär, vi kan prata med varandra fler gånger per dag när jag är hemma i umeå. :)

Det var lite inside information om mig. 
Nu utmanar jag:

Alla som läser detta..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tog din utmaning :P hehe



Okej, men då få vi hoppas att det är på bättringsvägen då. Så du slipper bli stucken så mkt när du inte gillar de... :S

2008-10-22 @ 11:43:50
URL: http://whirly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0