Vad är det som händer!?

Hemma hos oss är det kaos just nu, hoppas att jag ska hinna få till allt i kväll eftersom att i morgon så ska vi ha personal möte här hemma.

Dessa paket kom till mig kring 16 tiden..



Vad kan det vara i dom?

Ett paket är uppe och helt klart medans de andra två håller på att sättas ihop nu. (de andra två paketen är tyvärr bara en sak, tydligen så mkt delar att man måste förpacka i två kartonger.)

Här är mitt första ihop kok.



En liten praktisk grej, är egetligen till för att förvara skor, men jag tänker även förvara mössor och vantar. :)


Nu har magen/buken fått vila lite så nu ska jag sätta i gång igen. :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Nice,, vill ja me ha......;)

2008-10-07 @ 19:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0