Vänskap...

Kunde inte riktigt sova ännu, det dök upp lite tankar som förstörde min sömn.

Tittade på kort från sommaren 2007 och det rinner faktiskt en tår ner från min kind, jag saknar min vän. Jag vet att du finns kvar där om det är något. Men jag vill att allt ska vara som förut....
Det är inte någon av oss som rår för detta utan vi har helt enkelt glidit ifrån varandra men jag kommer aldrig att glömma, jag kommer alltid att finnas här för dig min vän...

But now I cry myself to sleep
Only you are what I need
We can make it if we try
I am nowhere without you
I don't know what I should do
Cause my tears will never dry
And I still wonder why

I hope that you will see how much you mean to me
I don't understand why you have gone
The pain inside my heart, it's tearing me apart
Cause now I stand here on my own...


Kommentarer
Postat av: alex

du har blivit utmanad! gör som i min blogg!

2008-10-31 @ 11:27:02
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nä, den finns bara inte :( tråk.



Lät jobbigt de där.....

2008-10-31 @ 16:38:12
URL: http://whirly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0