Var..

Ja det var ca 2½ / 3 dl var i buken, som dom nu har försökt att tömma ut. Så just för tillfället har jag ett dreneringsrör i buken, och det känns kan jag lova.

Men jag har fått mer färg i ansiktet och börjat känna mig hyffsat mkt bättre..
Testerna var inte så bra, CRP som borde ligga kring 8 låg på ca 330.. helt sjukt... :(

Men nu har jag fått i mig nå penecilin och ska försöks vila innan det är dags att åka upp och byta förbandet och derneringen....



Förmodligen kommer jag att vara osocial och inte orka göra/prata med någon..

Kommentarer
Postat av: Annie

Men gud... Hoppas de vänder nu...



Kram!

2008-10-21 @ 10:08:56
URL: http://aanniiee.webblogg.se/
Postat av: emelie

men fy! hör av dig d när du orkar!

2008-10-21 @ 10:39:54
Postat av: Hanna

oj oj inte bra! men här får du en utmaning som tröst ;) puss å kram

2008-10-21 @ 18:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0