Världsproblem..

Ja jag sitter och surrar med Malin i kväll och löser världsproblem.. Riktigt vettiga saker vi kommer fram till där mellan varven.

Annars så borde jag packa och dola på lite så att jag slipper göra det i morgon. För när jag vaknar i morgon blir det att fika och dola på innan jag ska åka iväg till sävar där jag ska hälsa på Sandra och Barnen.

NejNej, dags att packa ihop lite grejjs. :)



Lyxigt med dagtid!? Känns som om jag kommer att bli bortskämmd efter jul. jag är inte van att få ha Älsk hemma varje kväll.. Men det är som med allt annat det finns både + och -

+ att få träffas varje dag och få ett "normalt" liv...
- att min skola kommer att få sota för detta. hur ska jag nu kunna plugga på kvällstid? nu kan jag ju kramas i stället.

Måste komma på någon bra ide hur jag ska gå tillväga för att lyckas ta vara på mina effektiva kvällstimmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0