Barnafödande och smärta

Jajjemen, det blev en liten alice. Så nu hoppas jag att man ska få se den lilla snart. Väntar med spänning att alexandra ska lägga ut nå bilder snart, men jag förstår att hon vill kunna komma hem och landa innan hon håller på med något sånt, så jag får väl vänta.

Smärtan ja, jag har så ont just nu att jag tror att jag kommer att avlida innan kvällens slut. I morse greppade jag telefonen ihop om att få en tid att träffa hon som utförde operationen i sommras. så nu har jag en tid där i morgon kl 11. så när Erik beger sig på jobbet idag så ska jag hoppa in i bilen och bege mig till lse, ska sova hos Emelie i natt så jag slipper köra i morgonbitti.

nu ska jag läsa lite så jag inte behöver stress läsa på onsdag. :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag håller alla tummar i morgon

Kram

2008-09-15 @ 22:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0