Effektiva jag!

Jajjemen, jag har vart så duktig i dag, steg upp och tog mig förbi jobbet och fixade nå papper innan jag åkte hem, fikade lite la mig i soffan för att läsa, och vips så var boken slut. blev lite sur på mig själv att jag inte tog tag i något annat utan bara låg där och slappa.

När Älsk hade tagit sig iväg på jobbet så fick jag eld i baken, jag diskade, slipade en pedistal(eller hur det stavas) som mormor hade tänkt kasta i flytten. så nu ska jag bara kasta lite färg på den, men det få bli en annan dag. Sedan har jag tvättat och lagat upp lite matlådor. Nu ska jag bara vika tvätten och sedan blir det iväg på skolan och kopiera några böcker.. Ojoj så effektiv jag är... :)

I morgon är det skola och städning som gäller.. :) tro mig det behövs städas efter att man har slipat och grejjat inomhus. :)

Kommentarer
Postat av: Lina

hehe,, jag har träffat din mörmör nu,, vilken krutgumma:) påminner om min mörmör.....

o du,, hon talade minsann om att du inte sprättar/lagar dragkedjor själv;) hihi....ska jag visa hur man gör?!?!;)

2008-09-03 @ 20:03:36
Postat av: Lina

De har du så rätt i:) fast nu är de ju inte mormor som gör de åt mig utan mamma,, men aldrig för sent att lära sig;)Fast så länge de finns så kan man ju bara tacka o ta emot;)

Joo,, jag gör ju de...tjörvigt med kassan men de är väl som att cykla,, när de väl sitter sitter de för alltid,, hoppas iaf!!!

2008-09-03 @ 21:12:17
Postat av: Rebecca

Vi var på Mio och hämtade soffan som lars hade beställt. Näe vi hann aldrig förbi, man är så himla trött och slut och less när man har gjort klart stan så man åker ju gärna hemåt så fort som möjligt. Ja nu börjar det vara länge sen vi sågs må ja säga!!!

2008-09-03 @ 23:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0