En Undring... !? !?

Nu var ännu en dag förbi och sängen väntar, ska bli riktigt skönt att lägga sig.

I morse var det upp tidigt och iväg på skolan och kopiera det sista och sedan dags för lektion. Vi hade en riktigt intresant lektion, vi lekte namnlekar och dolade på, den här lektionen bjöd på en heldel skratt. mera sånt tack! Sedan så disskuterade vi måndagens föreläsning och jag tycker att detta verka vara en intresant kurs, bara så synd att den bara är 5veckor lång. :( men det kommer väl mera om barns tal, skriv och läsinlärning.

Sedan hem, städning av toa och sovrum i morgon blir det en snabb dammsugning i resten av lgh. så det är fint när Emelie kommer på fredag. I morgon så åker jag till lycksele, ska hälsa på både Emelie och Malin riktigt skojigt och bättre blev det när jag ahr Johan vid min sida. :) tror att det kan bli en torsdag med MASSA skratt och tokigheter.

Nu har jag just sett första avsnittet av GossipGirls andra säsong... åhhh, vill ha mera mera mera NU.... jag älskar verkligen den serien.. :)


Dags att hoppa i säng med min "braiga" bok...



Jag har alltid sagt att jag har en undring i stället för fundering, och trott att man inte kan säga undring och att det bara var jag som sa detta konstiga ord. Men idag hände något min lärare sa UNDRING... jag blev överlycklig och nu undrar jag om man verkligen kan säga undring...

Kommentarer
Postat av: Lina

Låter väl helt ok:) En undring, städar du jämt?!;) Ha en skön dag!!

Kram....

2008-09-04 @ 09:47:53
Postat av: Erika

Jag har också en undring ibland och ibland har jag också en fundring :P

2008-09-04 @ 10:34:25
URL: http://stordocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0