Fredag morgon!

Ja nu ligger jag här i soffan och myser, har läst tidningen och en del bloggar.
Nu är det dags att ta sig en morgonprommis, till LS och hämta en kabel till min mp3 som HS var så snäll att ta ne från storuman. Nu kanske jag inte behöver lyssna på musik från stenåldern. :)

Blev en prommis i går oxå, en väldigt rask sådan eftersom jag gick hemifrån kring kl 8 och då är det rätt mörkt ute och ni som känner mig vet att jag är grymt mörkrädd, så jag mer eller mindre halvsprang till Johan. När jag då väl hade tagit mig fram skulle han åka iväg på Grisbacka så då fick han så lov skjutsa hem mig. :)

Idag ska jag gå och byta en in en väst som jag köpte på hm, men som jag känner att jag inte kommer att använda så jag ska byta den till ett mörkgrått linne jag ska ha till kjolen och jackan jag köpte i går. :)

Nej, nu är det prommis dags. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0