Har jag tagit vatten över huvudet...?

Dagen på skolan har gåt riktigt bra, kan inte fatta att det var sista dagen på denna kurs, jag har alltså två tentor kvar att skriva dock inte så stora men ändå. Dessa tentor ska vara inlämnade på måndag morgon kl 9.

I morgon ska jag vara på arbetsledarutb. med jobbet, eller det är bara jag som ska gå men som tur så hörde jag att Lina ska vara där. Så alltså går både morgondagen och torsdagen bort till det. Shit, jag skulle verkligen behöva sätta igång och skriva dessa tentor, tänk om jag kunde få bort åtminstone en tills i morgon kväll, då kanske jag kan se ljuset, dvs en helg i fjälls utan plugg och dator. :)

Nu blir det att diska och att lyssna klart på en skiva utav ljudboken (helene tursten) och sedan blir det att ta tag i tentan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0