Kämpa....

Ja nu var det dags att bege sig på skolan och försöka kämpa sig igenom en föreläsning. Bara att hoppas på det bästa. :) har då iaf sovit mellan 24- 05.30 så jag är inte lika trött som alla andra dagar men det känns som kroppen väger 1ton och huvuder minst 70kg.

Men jag blev genast lite gladare och piggare när jag hörde att peter var i sundsvall. Så jag beställde hem hurtshen till vårat skrivbord. :) där rök 500lappen jag tjänade på vårat bord. men den gick till något väl behövligt. :)

Nae, dags att dra, Carro väntar nog på mig redan.
Tjing

Kommentarer
Postat av: hopstadius

nice, får kika runt lite mer överallt, men nu är jag sååå otroligt sugen på ett ;)

2008-09-11 @ 13:54:31
URL: http://hopstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0