Lite Gossip och en kopp Te gör susen

Ja då var det tisdag och jag är helt slut på i kroppen. huvudet värker som bara den och kroppen orkar knappt ta sig framåt, så idag blir en heldag i sängen. Och till min stora lycka så hade det kommit ut ett till avsnitt av Gossip girl. Så nu håller jag på att ta hem det så jag kan mysa i sängen med datorn och en kopp te.

I natt skulle jag sova på "Emelies madrass" i vardagsrummet så att jag kunde se på tv om jag inte kunde sova och dels för att inte väcka Erik. Och ja det blev som jag trodde, sist jag tittade på kl så var den ca 4. och när Erik steg upp kl 5 så var jag jätte pigg, men jag kämpade om tillsist lyckades jag somna om, men dock bara till halv 8. Så jag hoppas på att få sova en liten stund innan det är lunch dags. Ikväll måste jag somna tidigt så jag orkar vara trevlig när Mamma, Leif och Mormor kommer i morgon bitti. :)

Kommentarer
Postat av: Klass-Amanda

Haha vi har 2 saker gemensamt för tillfället; brakförkylda och samma tjej gjorde bådas design ;) Hoppas du kryar på dig!

2008-09-09 @ 11:46:08
URL: http://amandamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0