Lyckorus...

Yepp, nu var det klart med VFU plats.

from. 20081020 - 20081128
Ska jag vara på parkskolan i Storuman! :)
Kommer att vara i förskoleklass och jag ser verkligen framemot detta. Som det känns nu är det nog förskoleklassen jag vill jobba med när jag är färdig. :)

Vilken avdelning vet jag dock inte än, det enda jag vet är att jag verka ha en bra LLU.are. :)
Men det spelar mindre roll, huvudsaken är väl att jag inte ska behöva ha lillasyster på fritids. Inte för att det skulle göra mig något, men det känns lite fel. Henne får jag umgås med hemma. :)

Det enda jobbiga med denna period är att min älskade inte kan flytta hem jobbet under denna period. Jag vet att det är bra att vara i från varandra men hallååå, 5veckor... nejnej på tok för länge. vi får väl turas om att åka till varandra. det är trotsallt bara 23mil. :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Åååhhh,, så kul,, håller tummen att de blir på myran jag......Får jag pussa på dig varje dag;)

2008-09-08 @ 14:47:02
Postat av: Hanna

då kanske du få jobba med min mama.. :P hehe

2008-09-08 @ 18:32:22
Postat av: Stannapanna

Åh kanske myran då får lilla K träffa dig igen ! Kram !

2008-09-08 @ 18:43:50
URL: http://ludvigssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0