Mamma....

Yepp nu har min mamma åkt hem igen, det blev ett snabb besök men vad gör det jag åker faktiskt till storuman på fredag.

När mamma m.fl. kom hit så fick jag köttbullar och biffar av mormor och även ett sopsorteringskit som jag velat ha men aldrig hittat. Jag fick även en tröja av mamma. Dom är så snälla så. och av Leif, ja av han fick jag en kram.

Vi åkte iväg på specsavers och hämtade ut glasögonen till leif och mormor, sedan så hem till moster och surrade en stund och hon följde även med oss och åt lunch.

Sista rycket på Coop, Jysk, Rusta och Mekonomen. Nu är jag hemma och stendöd, man orkar inte allt för mkt när man är sjuk. :(


Dags för middag?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för en trevlig dag. Krya nu på dig så ses vi på fredag. Massor av kramar

2008-09-11 @ 08:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0