Min kropp är seg..

Jajjemen, min kropp är alldeles seg och sliten. Jag sover dåligt om nätterna och upp tidigt ihop om att få något gjort här hemma, måste ha städat i helgen eftersom det är dags att börja skriva på en hemtenta. Men idag så tog jag en liten ofrivillig sovmorgon. vaknade en kvart innan skolan börjar, men jag  hoppade ur sängen och stressade på, men jag hann i tid.

När jag kom hem så blev det lunch med darling innan han skulle i väg på jobbet. Var ute på stan en sväng inge roligt utan pengar men jag hann spana in nå grejer som jag SKA ha när det blir löning.

Väl hemma skulle jag läsa lite men så blev det inte, jag har plockat och dolat och nu vips så var klockan 8 så nu blir det att läsa och försöka lyssna lite på tv´n. I kväll blir det en tidig kväll, ska ligga i sängen senast 22.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0