Nu var shoppingen nästan klar. :)

Idag var jag och shoppade, hittade dock ingen jacka eller väst som jag ville ha, så det få jag titta efter sedan.. :)


Hittade dessa skor på skopunkten, jätte sköna att gå i. :)


Hittade även dessa på skopunkten, oxå jätte sköna,
Vet att både Malin och Sofia har såna men det struntar jag i. :P


Denna kjol hade jag spanat in på gina och nu fick den följa med hem. :)
Super nöjd över den, känns som den kommer att bli väl använd. :)


Även denna "jacka" på gina, super skön och den går att ha till typ allt. :)


Köpte även lite mer saker som var välbehövligt... :)


Kommentarer
Postat av: emelie

scnögga!

2008-09-25 @ 19:37:39
Postat av: Anonym

Snygga kläder men hade det inte varit bättre att spara....???

Kram från mamma som alltid lägger sig i

2008-09-25 @ 21:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0