Pengar rullar in....

Perfekt. i går kväll när johan var här så hjälptes han och erik åt att ta ut vårat köksbord, för idag så får vi vårat nya. Så vi ställde det bara i trappuppgången eftersom vi skulle köra bort det i dag.

i morse (eller kanske heter i dag) när johan kom hit för att vara social med sjuklingen på sin lilla lunch så hittade han en lapp på köksbordet. då ville min granne köpa bordet. så jag var upp dit nu och sålde vårat köksbord för 500kr. inte helt fel med lite extra pengar i fickan.. :)

nu kan jag ju köpa den där kökslampan jag vill ha, eller ska jag köpa lådorna till skrivbordet, eller kanske låta pengarna växa och bli en byrå? Väldigt svårt det där... men något vettigt ska det bli iaf.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Otroligt att ni fick 500:- för de gamla bordet, kul kul

2008-09-10 @ 06:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0