Shopping..

Ja nu sitter man här och har just fikat min frukost.
Jag är rätt imponerad på mig själv, jag stiger upp kring 7 på morgonen även om jag är ledig. Det har varit rätt tungt men nu när jag kommit in i det så upptäcker jag hur skönt det är att lägga sig kring 22 och vakna och känna sig utvilad. Men i morgon ska jag försöka ta en liten sovmorgon iaf till 8 för jag vill ju kunna vara med i morgon kväll i lycksele, jag vill inte behöva gå hem och lägga mig när de andra går på hotellet. :)

Nej, nu är det plattning av hår och sminkning på schemat.. I eftermiddag, blir det klippning (eftersom den uteblev i tisdags) sedan så blir det stan, ska försöka hitta en jacka och sedan så skulle jag vilja ha en ny väst att ha nu i höst och till våren, för jag tog fram min i går och den luktar skogsrök och äckel.. hade även tänkt försöka hitta mig en kjol eller ett par jeans (jag har bara ett par jeans som jag kan använda och de är inte så värst sköna.). såg att det är shopping kväll på strömpilen i dag, dom har öppet till 22, så jag hade först tänkt kolla på stan och sedan blir det nog en sväng på strömpilen, verkade som om de hade rätt bra erbjudanden i kväll. :)

Kommentarer
Postat av: Dicey

Näe Emma du går INTE hem före mig från hotellet den här gången! :) min älsklingssparv! ;P

2008-09-25 @ 08:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0