Tenta skrivning.

Jag är verkligen värdelös på att formulera mina tankar i skrift.  Jag sitter just nu med en tenta där jag har fått tre rubriker och ska skriva om dessa, max 1 A4 / rubrik.

Rubrikerna är
Konkret innehåll i lärande situationer
lärarens förhållningssätt
fysisk miljö och material

Jag trodde inte att det skulle vara så svårt, för vi hade ju om de här ämnena hela gårdagen, och nu jag sitter här med alla mina ider på ett papper men att det ska vara så svårt att formulera dessa i skrift. Men det är bara att bita ihop och försöka göra sitt bästa. :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Ja ibland är det skit svårt att få ner det man vill i ord på ett papper. Det låter så bra i huvudet men sedan blir det bara pannkaka.



Jag hoppas det kommer gå bra ändå för dig vännen. Jag kämpar också med en inlämningsuppg. Buhuh :P

2008-09-23 @ 11:02:53
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Amanda

Håller med dig - har miljoner anteckningar. Bara svårt att få med allra viktigaste och att formulera sig. Suck

2008-09-23 @ 15:12:17
URL: http://amandamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0