trååkk

WHO?
Vem är i rummet med dej ? - nobody
Vem fick du senast sms av ? - Emelie
Vem tänker du på nu ? - Älsklingen
Vem pratade du senast i telefon med ? - Mamma
Vems hus var du senast i? - Mammas tror jag
Vem är din favoritsläkting ? - svårt att välja...

FRIENDS

Har du varit med om att din bästa kompis varit kär i dig? - Inte vad jag vet iaf.
Har du någon gång varit kär i din bästa kompis?- Nae, inte det.
Har du många vänner? - Ja, men bara vissa som vet allt om mig.
Har du bra vänner? - Yes..
Har du mest kill vänner eller tjej vänner? - Rätt lika skulle jag tro.
Är du ovän med ngn just nu?- Tror jag inte..

WHERE
Var går du i skolan ? - Umeå universitet.
Var är din telefon ? - I soffan
Var är din mamma ? - Hemma antar jag.
Var sover du ? - I våran säng så klart.
Var handlar du mest ? - Ica supermarket Teg.
Vart åkte du senast bil ? - Från lycksele till umeå

WHAT
Vad åt du senast ? - Pizza med Emelie
Vad drack du senast ? - Vatten
Vad är din favorit färg ? - Svart!?
Vilken film såg du senast ? - min brors flickvän
Vad hör du just nu ? - Tv´n

HAVE YOU EVER

Sovit i en annan säng ? - Jajjemen.
Hånglat på en bio ? - Hmm... don´t think so..
Hånglat i skogen ? - Yes..
Tyckt att din kusin är het ? Nae...
Sovit naken ? - Ehh, jaa..
Dumpat någon ? - Ehh, jo..
Haft känslor för någon som inte känt detsamma ? - Jo tyvärr..
Hånglat med en främling ? - Mmmm....
Älskar eller saknar någon nu ? - Japp, vill att älsk ska komma hem från jobbet nu..

FAMILY
Bor du med både din mamma och pappa? - Nej
Gillar du mamma eller pappa mest? - Båda två såklart.
Hur många syskon har du? - Två. (1 bror och 1 syster)
Kan du berätta vad som helst för dom? - Nae, inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0